Brief naar buurt na dode in opvang Oekraïners

Omwonenden van de opvanglocatie voor Oekraïners in Doesburg hebben dinsdag een brief gehad van de gemeente, nadat één van de bewoners van die opvang dit weekend is overleden. De gemeente wil daarmee eventuele onrust in de buurt wegnemen. De bewoner, een man, werd zondagmiddag dood gevonden in zijn verblijf. Wethouder Bollen sprak maandag ook met Oekraïense bewoners van de opvangplek.

Lees verder