Drie jonge ramkrakers moeten cel in voor inbraak bij juwelier ’t Gouden Paleis in Arnhem: ‘Een ernstig delict’

De drie jonge Amsterdammers die een half jaar geleden een ramkraak pleegden op een juwelier in Arnhem moeten de cel in. De rechtbank spreekt van een ernstig delict. ‘Het trio’ had slechts oog voor financieel gewin en bekommerde zich niet om de impact voor de omwonenden en ondernemers.

Lees verder