Eerste Keti Koti in Doetinchem: 'We willen verbinden'
Doetinchem staat op 1 juli voor het eerst stil bij Keti Koti, de herdenking én viering van het afschaffen van de slavernij. Het is de bedoeling dat het een jaarlijkse viering wordt. "Hoeveel mensen er komen? We hopen op dertig."
Lees verder