Twaalf medewerkers Radboudumc gezond na mogelijke blootstelling aan hantavirus
Een woordvoerder van het Radboudumc in Nijmegen meldt dat de quarantaineperiode voor alle twaalf medewerkers van het ziekenhuis voorbij is. Geen van hen is ziek geworden na de behandeling van een patiënt met het hantavirus.
Lees verder