Twintig jaar na de Vierdaagse-ramp: 'Ik wilde eerder starten, maar dat kon niet'

De 4Daagse wilde in 2006 de starttijden op de eerste wandeldag vervroegen vanwege de hitte, maar dat kon niet. Dat vertelt het hoofd medische dienst van die tijd, Martin Baardman, in de podcast ‘De dood of de gladiolen’ van Omroep Gelderland. De Nijmeegse Vierdaagse van twintig jaar geleden liep door de hoge temperaturen uit op een ramp.

Lees verder